Technik organizacji reklamy to zawód nowy, obecnie bardzo popularny zwłaszcza wśród ludzi młodych. Wymaga łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej, lingwistycznej i informatycznej. Słuchacze mają duże możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności praktycznych potrzebnych do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm. Zdobywają profesjonalną wiedzę informatyczną w zakresie grafiki komputerowej. Po ukończeniu szkoły absolwent posiada umiejętności obejmujące: przygotowanie ofert handlowych z zakresu sprzedaży usług reklamowych, tworzenia scenariuszy reklamy radiowej i TV, stosowania różnorodnych technik reklamy wizualnej, organizacji sesji filmowych, fotograficznych, public relations, wystaw, pokazów, testowania projektów i przekazów reklamowych. Przygotowany jest do pracy na stanowiskach: agenta reklamowego, copywritera, art designera, account menagera, specjalisty d/s marketingu, reklamy, organizatora działań promocyjnych. Absolwent dwuletniej szkoły policealnej może podejmować pracę w agencjach reklamowych, agencjach Public Relations, biurach reklamy prasy, radia i telewizji oraz w działach reklamy i marketingu firm, agencjach scenariuszowych i graficznych.
Ostatnio dodane:
Kalendarze cyfrowe: Który sprawdzi się dla studenta?
Poszukujesz idealnego kalendarza cyfrowego na studia? Zastanawiasz się, który sprawdzi się najlepiej? Sprawdź nasz ranking najlepszych aplikacji kalendarzowych dla studentów!📆#kalendarz #studenci #aplikacje